Szervizfutár rendelés
Gyors és kényelmes megoldás a hibás készülékek szervizelésére! A Szervizfutár szolgáltatásunkkal egyszerűen házhoz megyünk, átvesszük a javítandó eszközt, majd a szervizelést követően visszaszállítjuk. Időt és energiát spórolhatsz, miközben készüléked biztonságos, szakértő kezekbe kerül.
Futár megrendelése
A szervizfutárt megrendeléséhez kérjük, töltsd ki a részletes űrlapunkat.
Eszköz becsomagolása
Csomagold be a hibás eszközt egy masszív, alaposan kibélelt dobozba.
Átadás a futárnak
A gondosan becsomagolt eszközt csak egyszerűen add át a futárnak.
Futárrendelés
Szervizfutár szolgáltatásunk telefonok esetén mindössze bruttó 3 990 Ft-ért vehető igénybe.
Amennyiben a rendelést munkanapokon 14:00-ig leadod, a futár már a következő munkanapon, napközben megérkezik a megadott címre. Ha délután vagy munkaidőn kívül érkezik be a rendelés, annak feldolgozása csak a következő munkanapon indul el, így a futár a feldolgozást követő munkanapon veheted igénybe. Például: hétvégi rendelés esetén a feldolgozás hétfőn történik, így a futár kedden tudja felvenni a csomagot.
Kérjük, a „Felvételi cím” mezőt a lehető legpontosabban töltsd ki – az irányítószám, város, utca és házszám mellett érdemes feltüntetni az emeletet, ajtószámot, kapukódot vagy egyéb fontos részleteket is, hogy a cím könnyen beazonosítható legyen!
Csomagolás és beszállítás
A beküldendő termékeket kérjük, gondosan csomagold be, hogy épségben érkezzenek meg. A csomagolásról neked kell gondoskodnod, a címzést a futár intézi. Fontos, hogy a futárnál a csomagfelvételkor semmilyen előre fizetendő díj nincs, a beszállítás ideje pedig 2-3 munkanap is lehet.
A csomagba helyezz el pontos hibaleírást és elérhetőséget! Az élő telefonos elérhetőség előnyt jelent a gyorsabb ügyintézéshez, mivel a javítás és visszaszállítás csak a sikeres egyeztetés után történik.
Szervizfutár megrendelés
Szervizfutár
Javítás és visszaküldés
A beérkezett javítások feldolgozása érkezési sorrendben történik. Miután bevizsgáltuk az eszközt, tájékoztatunk a szükséges javításokról, és ezt követően készítünk pontos árajánlatot. Előzetes tájékozódáshoz megtekintheted aktuális árlistánkat a szerviz árak oldalunkon. Ha a te típusodat vagy a cserélendő alkatrészt nem találod, kérjük, lépj velünk kapcsolatba!
Az árajánlat elfogadása és a javítás után az eszközt logisztikai partnerünkkel juttatjuk vissza, és a fizetés csak átvételkor esedékes, készpénzzel vagy bankkártyával is lehet fizetni. Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon újra megpróbálja kiszállítani a csomagot. Ha nem tudod átvenni, egyeztethetsz a futárszolgálat ügyfélszolgálatán: +36-(29) 886-700.
Ha a futár ismételten nem tudja kézbesíteni a csomagot, az visszaszállításra kerül hozzánk, és a visszaküldés díja hozzáadódik a számlához. A visszaérkezett csomagokat sikertelen kézbesítés vagy elérhetetlen címzett esetén 3 hónapig tároljuk, utána megsemmisítésre kerülnek.
Ügyfeleink véleménye 👍
Számunkra a legnagyobb örömöt az ügyfeleink elégedettsége okozza. Ezt mi sem bizonyítja jobban mint a több száz elégedett vélemény.
Gyakran ismételt kérdések
Ha itt nem találod kérdéseidre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A szervizfutár szolgáltatásunknak akciósan bruttó 3 990 Ft-os költsége van. Ez az összeg tartalmazza az eszköz oda és vissza szállítását.
Mit tartalmazzon a csomag?
A hibás eszközt, meglévő tartozékokat, ha garanciális a javítás, akkor érvényes Ingram Micro garanciajegyet?
Mikor kell fizetnem a szolgáltatást?
Minden esetben a futárnak kell fizetned utánvétellel, amikor visszakapod a készüléked.
Mennyit kell várnom?
Rendelésed másnapján futárt küldünk hibás eszközért. Ha megjavítottuk már másnap vissza is küldjük neked.
Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?
A szervizfutár szolgáltatásunk megbízhatósága és gyorsasága érdekében hivatalos és szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat
Bárhova kérhetem a futárt?
Szervizünk az ország egész területéről fogadja hibás vagy sérült Xiaomi eszközöd.